theBalm – Tall, Dark & Handsome

For en god stund siden bestilte jeg meg Too Faced Lash Light Mascara på Feelunique.com, som var litt under par, for min del. Den falmet liksom litt gjennom dagen og var ikke noe utover det vanlige, så den ble kassert før den egentlig var tom. Jeg bestilte nemlig en theBalm-mascara i stedet: Tall, Dark & Handsome!

For det første er børsten av gummi og med “hår” som jeg synes separerer vippene veldig godt. I tillegg er det enkelt å nå tak i hårene innerst mot øyekroken uten å søle da børsten ikke er så veldig stor. 


(styleee.com)

Her kan dere se forskjellen med og uten (jeg påførte eyeliner før jeg kom på at jeg skulle ta bilde, så bear with me):

Jeg synes den er veldig lett å påføre, også i flere lag for en mer dramatisk effekt. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med denne mascaraen, theBalm-produktene skuffer aldri! Vippene blir veldig definerte og det er lett å “bygge på” slik at de blir lengre. Det eneste minuset er at det for min del lett kan bli klumper, men nå har jeg brukt den i bare tre dager og allerede er det litt bedre. Dette har mest sannsynlig noe med at det er en annen type børste enn at jeg har brukt på lang tid og formulelen er litt annerledes sammensatt.

Tilleggsinfo: Jeg brukte denne da jeg dro ut på fredag og siden jeg kom hjem ganske sent/tidlig og kveldsrutinen min ikke akkurat var førsteprioritet, ble sminken værende på. I løpet av natten ble øyenskyggen gnidd utover og huden gusten, men vippene – fabulous! Jeg lover dere, de så ut som jeg nettopp hadde lagt sminken! Så med hensyn til holdbarhet er Tall, Dark & Handsome faktisk den beste jeg har vært borti.

Akkurat nå er det salg på Feelunique.com og Tall, Dark & Handsome koster bare 100 kroner! I tillegg er det nedsatt pris på en rekke andre theBalm-produkter. Løp og kjøp!

4 kommentarer
    1. Oh, det virket jo som et superdupert produkt og du fikk nydelige vipper av den! Hater maskaraer som drysser, og har hatt vanskeligheter med det i det siste. Har heldigvis funnet et som ikke gjør det, men denne vil jeg gjerne teste ut 🙂 I tillegg tester jo ikke thebalm på dyr! weehu!
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg