Friday Inspirational


(whi)

Fredagen er her igjen, og jeg har fri! Tenk, med unntak av praksisperioden har jeg fri hver fredag unntatt i uke 36 og 46 (og hver onsdag, knis)! LIVET ER GODT PÅ DRAGVOLL ♥ Altså, ordet “fri” må man jo ta med en klype salt ettersom det er meningen at man skal studere selv om man ikke har forelesning, og i år har jeg faktisk tenkt å jobbe. Hardt. (dette må dere minne meg på senere i semesteret)

Siden jeg ikke har skaffet meg noen bøker ennå, så har jeg faktisk helt fri i dag, men det betyr ikke at jeg skal sove lenge og bare sløve rundt. Jeg skal hente McIntyre-billettene, levere ting til Fretex (har hatt flere poser liggende i mange uker, ops), dra på den asiatiske butikken og handle litt diverse de ikke selger på Rema 1000 (nye matimpulser, hurra), kjøpe vin, det vanlige (rydde, vaske, lage mat) OG SÅ SKAL JEG PÅ FEST MED PEDAGOGIKK-KLASSEN. Busy bee, men sånn er det! Skal prøve å huske outfit senere i dag, det virker som dere liker det?

Friday is back, and I have the day off! Can you image, except for my weeks as a student teacher I have every Friday off except for in week 36 and 46 (and every Wednesday, giggle!)! LIFE IS GOOD AT DRAGVOLL (my school) Of course, the day off is not exactly right as we are supposed to study outside of lectures, and this year, I’m actually going to work on my grades. Hard. (I need you to remind me of this later on)

But, as I have not bought any of the books on my reading list yet, I actually DO have today off, but that does not mean I’m going to sleep in and just be lazy all day. I’m going to retrieve our tickets for the McIntyre show in October, deliver some old stuff at Fretex (the thrift shops run by The Salvation Army), go shopping at the asian food store, buy some wine, the usual (clean and cook) AND THEN I HAVE A PARTY TO ATTEND. Busy bee, but that’s just the way it is! I’ll try to remember to post my outfit today, as it seems like those kind of posts fall in good grace with you guys?

2 kommentarer
    1. Kos deg masse på fest og for en herlig inspo 🙂 Likte spesielt godt den råkule skinnvesten, wow.
      Har hittil kun “fri” på torsdager. Kjipt at det ikke var mandag eller fredag, blææ 🙂
      xx Siri

    2. sarai94: Tusen takk! Ja, den skinnvesten ser skikkelig bra ut.
      Personlig synes jeg det er litt dumt med så mye fri, frykter litt for innsatsviljen min mht. lesingen når jeg har så få forelesninger, haha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg