Tell me what you want

SOUNDTRACK: The Civil Wars – Tell Mama


Top Bik Bok Skirt and bracelet Gina Tricot Necklace and watch eBay

Dette er hva jeg gikk i igår, med en vintage denimjakke utenpå (den gjorde ganske mye for antrekket, så det var litt dumt at jeg ikke tok den med på bildene). I dag er det onsdag og forelesningsfri, så jeg har tenkt meg hjem til foreldrene mine en tur. Håper dere får en flott dag, så hører dere nok fra meg litt senere i dag!

This is yesterday’s outfit, minus my vintage denim jacket (should’ve worn it on these pictures as it did a lot for the appearance. Oh well…). Today is Wednesday and that means no lectures, so I’m going to my parents’ for the day. I wish you all a great day, and you’ll most probably hear from me again during the afternoon!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg