You’re gonna hear me roar

SOUNDTRACK: Katy Perry – Roar


(whi)

Starter opp med en fin og (relativt) ny sang og et fint bilde, før jeg hopper i dusjen og gjør meg klar for dagens eskapader! Som vil si fornye treningsmedlemskapet mitt, forhåpentligvis treffe (om ikke flere så i alle fall én) long lost best friend (long lost som i harikkesettsidenjuni) og ha fagdidaktikk i fransk for første gang. Og så må jeg prøve å skaffe meg oversikt over pensum, timeplaner, seminargrupper og diverse. Phew, skolestart tar på!

I’m starting up with a great, new song and a pretty picture before I jump into the shower and get ready for today’s escapades! And that means extending my gym membership, hopefully seeing one of my long lost besties (I mean, I haven’t seen her since June!) and having French didactics for the first time. I also have to get ahead when it comes to reading lists, schedules, seminar groups, etc. Phew, a lot to take into notion when starting the fall semester!

2 kommentarer
    1. Sååååå koselig å se deg igjen og skravle med deg ^^, <3 Minnet om da vi satt på Tulla Fisher og omtrent ble kastet ut hvis vi ikke kjøpte noe 😛 Haha..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg