Billig vs. dyrt: Joico K-Pak

De fleste har vel hørt om lovprisningen av Joico-produktene, blant annet fra meg om K-Pak Deep-Penetrating Reconstructor. Her er litt om produktserien fra Joicos egne nettsider:

Think your hair is a lost cause? Meet damaged hair’s hero.
K-PAK’s multi-action formulas feature megadoses of our revolutionary Bio-Advanced Peptide and Quadramine® complexes – the most powerful reconstructive technologies known to hair – to repair and strengthen hair precisely where it needs it, when it needs it.”

Dette er jo vel og bra, men som det ofte er med hårprodukter av bra kvalitet er også K-Pak-serien nokså dyr, i alle fall for en lommebok som min. Siden jeg aldri har vært hos frisør, hverken for å klippe håret eller kjøpe produkter, så har jeg ikke helt oversikten over prisene i salongene, men siden det ofte er dyrere der enn på nett så vil jeg si at det er noen kroner for meget.

Blivakker.no koster Deep-Penetrating Reconstructor-kuren (150 ml) 250 kroner, og det er dessverre ikke en family-sized flaske! Samme mengde koster 120 kr Beautybay.com, så her snakker vi faktisk mer enn 50% avslag. Det er ikke alle produktene som har samme prisforskjell, men vi snakker i minst 60 kr avslag på de fleste produktene i forhold til Blivakker:

På oversikten kan du se de produktene som begge sidene selger, og det skal sier at Beautybay har et større utvalg av K-Pak. Begge nettstedene selger flere serier fra Joico, men jeg valgte å snevre inn dette innlegget på K-Pak slik at det ikke ble så mye å holde styr på. Kan derimot opplyse om at prisforskjellene er de samme!

Jeg har nå bestilt en del ganger fra Beautybay, og er ikke annet enn fornøyd. Rask, gratis levering og godt innpakkede produkter med null fare for skade (som jeg blant annet har opplevd fra ELF). Beautybay har et bredt utvalg og sammen med Feelunique er dette en av mine favorittnettbutikker hva gjelder skjønnhetsprodukter. Med andre ord er det ingen grunn til å være skeptisk til dette nettstedet!

Kom gjerne med forslag på produkter jeg kan prøve å finne billigere!

I’ve compared the Norwegian webstore Blivakker.no and Beautybay.com when it comes to the K-Pak products from Joico, and, of course, Beautybay won! Above you can see the price comparison (the currency is Norwegian kroner) between the two. I’ve ordered from Beautybay many times now, and with each purchase comes satisfaction. Fast, free shipping and well-wrapped products with no danger of damage (which I’ve encountered with ELF). Beautybay is, alongside Feelunique.com, my favourite webshop when it comes to beauty products, so there’s no reason to be sceptical to it! By the way, I’d love it if anyone came up with products for me to find cheaper somewhere!

4 kommentarer
    1. Jeg elsker Joico-serien, bruker dem selv og aldri vært s fornøyd med noe annet produkt 🙂
      Hvordan er frakten osv kontra her hjemme i norge da? Du må vel dele opp pakkene over 200kr osv, så spørsmålet er vel om det lønner seg uansett? Men det gjør vel kanskje det siden det er så stor forskjell på prisen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg