Mockingjay

SOUNDTRACK: Lana Del Rey – Off To The Races

 photo smil_zps5469f3ce.gif

Goood morgen! Jammen er det ikke blitt mandag igjen (too soon…) og dette er den siste frimandagen min før skolestart. Jeg starter altså på onsdag, ikke neste mandag som de fleste andre. Hrmf! Uansett: Dagen skal tilbringes med familie, nærmere sagt pappa og to småtroll (altså tantebarn) på (fanfare) Leangen travbane! Pappa er nemlig deleier i en hest som skal være med i løp i dag, så da skal vi være med og se. Det er regn og drøye ti grader ute, så tykkegenseren har kommet på og skal akkompagneres med regnjakke.

Og så må jeg fortelle dere noe TYPISK: I går bestemte jeg meg for å kjøpe en SuperFlex-bukse (nok en variant) på bikbok.no siden jeg ikke fant den i riktig str. i butikk. Fant meg også litt diverse på salgssidene og handlet for over 600,- og fikk gratis frakt. I dag våkner jeg til at @bikboktrondheimtorg har postet at nå er det Denim Week, det vil si at hvis du kjøper jeans får du med en vare til 199,-, and I’m like “…”. Tips til dere da, i det minste!

Jeg er nok en gang oppslukt i The Mockingjay og for å understreke hvor mye jeg ELSKER The Hunger Games-trilogien måtte jeg ha på meg mockingjay-en min i dag. May the odds be ever in my favour!

Good morning and happy Monday! Yes, it’s suddenly Monday again (too soon…) and this is my last Monday off before school starts up again (on Wednesday when everyone else starts next Monday, bleh). Anywho: Today I’m going with my Dad and two of my trolls/nephew and niece to see the horse my Dad co-owns in a race! It’s raining and it can’t be more than 10 degrees (Celsius) outside, so my thick sweater is on and ready to be paired up with a raincoat… Hooray.

Once again I’m totally caught up reading The Mockingjay, and to underline my undying love for The Hunger Games-trilogy I’m wearing my mockingjay today. May the odds be ever in my favour!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg