Money, money, money

Åh nei, jeg la ut skoene på Finn.no i går og det paret jeg var usikker på om jeg ville selge var selvfølgelig det eneste noen fattet interesse for… Nå MÅ jeg jo selge dem! “Men Julie Bettina da, du har jo ikke brukt dem!” Nei, jeg vet, men åååh… Positivt: penger i banken i stedet for sko i hylla (riktig nok ikke så mange kroner men alt er bedre enn ingenting)!


(whi)

Apropos penger: Nå skal jeg prøve meg på butikkjobb igjen, eller, prøve å  butikkjobb, that is. En liten fugl kvitret nemlig om at de trengte folk, så da må jeg bare gripe sjansen! Han jeg skal snakke med er av hankjønn (obviously…), så da kan jeg kanskje bruke sjarmen min litt bedre i forhold til tidligere encounters med diverse kvinnelige ansatte. Én av disse var en real BITCH og møtet med henne resulterte i at jeg boikotter butikken hun jobber i. You’re welcome!

you're welcome | via Tumblr
Er vel ikke bare jeg som elsker Sadie? (whi)

Men ja, jobbsøking. Jeg er som vanlig skikkelig nervøs, tenkt dere hvordan jeg blir når jeg faktisk skal skaffe meg en ORDENTLIG jobb når jeg er så nervøs for en deltidsjobb?! Den tid den sorg, sier jeg bare… Ønsk meg lykke til! 🙂

So, one of the pairs of shoes I put out for sale is now taken, and of course it was the pair I was least keen on selling! Oh well, money in the bank… À propos de money, I’m going to go and try to get a job in a store after hearing about a possible position from a little bird. I get really nervous about these things, but luckily the manager is a guy this time. They are usually really bitchy girls, so perhaps I can make my charm work for me this time, haha! Wish me luck! 🙂

4 kommentarer
    1. Lykke til! Synes det er skummelt selv, iallefall jobbintervju. Jobben jeg har nå fikk jeg når jeg var på intervju med feber og egentlig ikke ville ha jobben, litt lettere å slappe av da :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg