The perfect knitted sweater for fall

Jeg var på kikk etter en strikket genser i litt oversized modell, og hadde i utgangspunktet bestemt meg for Lorry sweater fra Bik Bok:


(bikbok.no)

Men da jeg fant den i butikken så den litt stusselig ut mht. materialet og tykkelsen, så jeg lette litt mer: OG FANT DENNE PÅ SALG HOS CUBUS:


Omg, it’s perfect. Jeg mener, fargen er skikkelig fin og ikke helt hvit slik at den ser skitten ut med én gang. Samtidig er den ganske tykk OG lang nok uten å være supervid. I tillegg kostet den bare 99 kroner, som passet meg utrolig fint! Her har jeg skrevet et innlegg om hvordan man kan style strikkegenseren 🙂

I’ve been looking for a knitted, oversized sweater for fall in a neutral colour and had more or less decided on the gray one from Bik Bok – until I felt the fabric and it was a bit too thin and not at all what I wanted. So I kept looking and found the offwhite one on sale at Cubus! I love the colour, the thickness and the fact that it’s long enough without being super wide. In addition to all this, it cost me 99 NOK, which suited me quite good! You can read a post I made about how to style the knitted sweater here 🙂

2 kommentarer
    1. Elise: Det er “bare” bomull, men jeg synes den virker ganske varm til at det ikke er noe ull i den. For de ekstra kalde dagene har jeg en rosa ullgenser som mamma har strikket til meg, men denne er forhåpentligvis nok nå i høst 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg