New in: Accessories

Kjøpte ingen klær i dag, men det ble da litt tilbehør! Forelsket meg HELT i denne vesken, tenk, den kostet bare 29,-! Solbrillene var også helt perfekte, hentet dem på postkontoret med én gang jeg kom hjem. MATERIALISME ♥ Ørepynten tenkte jeg eeegentlig å “forvandle” til et smykke i stedet, men etter at jeg tok dem på var jeg neimen ikke sikker lenger. Vi får se hva tiden bringer, uansett er det jo en smal sak å endre dem tilbake! 🙂

Envelope bag from Cubus (29 kr), sunnies from eBay (ca. 40 kr)

Dreamcatcher earrings from Cubus (39 kr)

Like I said, I didn’t buy any clothes today, but  a girl’s gotta accessorize, right? This bargain of a bah HAD to come home with me, I mean, 29 NOK!? INSANE! Picked up the sunnies at the post office as soon as I got home, and I absolutely love them: So retro and chic with the little cat eye-ish details. I bought the earrings with the thought of making a necklace out of them in mind, but as I tried them on, I’m not so sure anymore. Time will show, and either way it’s not exactly hard to change them back! 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg