From one hand to another

Å kjøpe brukt er veldig fint, og i disse Facebook-dager skjer såklart secondhand-handelen der! Jeg er medlem i diverse kjøpe/selge/bytte/gi bort-grupper og på onsdag i forrige uke var det plutselig en post fra en av disse gruppene som fanget interessen min. Her var det sko og vesker i fleng til en slikk og ingenting, så jeg sendte en melding og oppga “bestillingen” min. HIHI!

Disse lave pumpsene, originalt fra H&M, kostet meg bare 40 kr. Etter en omgang med en skopuss (som i utgangspunktet er ment for svart skinn) ser de helt nye ut! Ooog de passer kjempefint på foten min fordi de er allerede blitt gått litt i.

Denne fine clutchen ga jeg bare 20 kr for og den er allerede tatt i bruk når jeg drar på jobb. I tillegg kjøpte jeg et knallrosa tøyskopar, men de var ganske ordinære så de fortjente ikke noe bilde.

HURRA FOR SECONDHAND ♥ Og hurra for sola som endelig viser seg over Trondheim. Selvfølgelig er jeg blitt syk etter å ha stått og ventet i en halvtime på toget i går kveld (så jeg kunne ikke gi blod i dag…), men etter en kopp varm solbærtoddy føler jeg meg allerede bedre! Ha en flott mandag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg