Not just another bag

I går var jeg og hentet (nok) en pakke på postkontoret, og det var veska mi som kom!!! ÅH den er så fin! (men etter å ha ligget i brett under postsending fra Kina har den blitt midlertidig skjev som dere ser på bildet, haha) Dessverre har selgeren målt lengden i bunnen (der den er lengst) noe som betyr at det er bare akkurat så det går nedi ting i A4-størrelse – jeg skulle jo bruke den på skolen! En alternativ løsning kan jo være å skaffe meg skrivebøker i A5-størrelse, men jeg tror kanskje det går bra med A4 også, jeg må bare utvikle en lur teknikk, haha 😉

Den er såklart kjøpt på eBay. Nå er den visst tom i alle farger hos akkurat den selgeren jeg bestilte hos, men som eBay-varer flest er det et dusin selgere som har samme vare om du bare orker å kikke litt. 🙂

2 kommentarer
    1. Du har smittet meg litt med ebay-dilla! Har fått hjem en del i det siste jeg også, er så koselig med billige pakker 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg