Billig vs. dyrt: Travalo pt. 2

Hei! På lørdag kom Travalo-kopien jeg bestilte på eBay, og jeg måtte jo teste den straight away! Jeg kjøpte den altså her og det tok ca. to uker før den var i postkassa.

For det første kom den i verdens søteste eske, hihi, og så fungerte den akkurat som den skal, i alle fall hittil. Tenkte jeg også kunne vise dere hvordan man fyller den, selv om det blir ganske godt forklart uansett hvor man kjøper.

Finn frem parfymen du vil ha over i Travaloen, og ta av hetten/det man trykker ned for å spraye. Det er bare å ta den av og på, det blir ikke noe søl og du trenger ikke være redd for å ødelegge noe.

I bunnen av Travaloen finner du en slik åpning. Den skal du sette ned på røret som fører parfymen opp fra flasken:

Så presser du den bare opp og ned til du har fyllt Travaloen med parfyme. Det kan bli litt fuktig i dysen på Travaloen, men ikke mer enn en halv dråpe. OBS: Ikke fyll Travaloen til maks, da blir det visst søl.

Ta-dah!

 ( Og, dere: Ikke se så nøye på neglene mine, har hatt en meget dårlig periode når det gjelder bitingen… :-/ )

//

Hi! As promised, here is the Travalo-copy I ordered at eBay a couple of weeks ago. As you can see it came in a cute little box, and it worked perfectly (at the moment, at least). I’ve tried to illustrate the use of the little bugger in this post, but there is a pretty good explanation following the item and in the eBay ad as well. And mind my nails, I’ve had a bad biting period lately…

2 kommentarer
    1. ååh sånn er supersmart. jeg gidder nesten aldri dra med meg parfyme når jeg reiser pga flaskene. tror jeg fant en sånn her på et enklere liv, men var ganske dyr. hva betalte du? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg