Keeping my head in the clouds

SOUNDTRACK: La Roux – As If By Magic

Hei! I dag har jeg hatt det SÅ fint! Jeg tok nemlig bussen til hjemstedet mitt tidlig i dag og tilbrakte dagen sammen med mamma, pappa, storesøster, nevøer, niese og svoger. Vi spiste som vanlig masse mat (inkl. lapper, eller sveler som andre deler av Norge sikkert kaller dem), jeg snakket massemasse med mamma og kooooste med baby-nevøen min, som er bare en og en halv uke gammel. 🙂

I tillegg fikk jeg hentemelding om Bik Bok-pakken min, og så godt som jeg kjenner Bik Bok-størrelsene passet alt perfekt! Det er så dårlig lys nå, så bilder kommer i morgen 🙂 Håper du har hatt en fin dag!

Hi! Today’s been a great day! I took the bus to my hometown and spent the day with my mum, dad, sister, nephews, niece and brother-in-law. We ate a lot as usual (“lapper” included: waffle batter made as small, thick pancakes-ish), I talked a lot with Mum and cuddled with my baby nephew – he’s only 2,5 weeks old. 🙂

In addition to all this “familiar” joy, I got a pick-up message from the post office – my delivery from Bik Bok had arrived! I know the sizes of that store pretty damn well, so everything fitted me perfectly. The light is pretty bad right about now, so I’ll show my new stuff to you tomorrow. I hope you had a nice day as well as me!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg