Fake them knee-highs!

Jeg fant det lureste ever på eBay (såklart) for en liten stund siden, og i går lå de i postkassa! Nemlig strømpebukser med en nær transparent del og en svart del – slik at det ser ut som du har på deg lange strømper! Jeg har flere par slike, men har et problem med at de bare glir nedover og blir plagsomme om jeg skal gå litt, og det gjør jeg jo alltid uansett hva jeg holder på med.


(whi)

WORRY NO MORE, sa eBay og viste meg disse. Så jeg bestilte to par…

Her har jeg altså på strømpebukser (og shorts men den er gjemt under en lang topp), meeen den hudfargede delen er såpass gjennomsiktig/fargeløs slik at min egentlige hudfarge skinner gjennom – jeg ender nemlig ofte opp med blekere bein om jeg har på meg hudfargede tynnstrømpebukser enn om jeg går uten (men nå bor jeg altså i Trondheim og her er det ikke mange dagene man kan gå med bare legger!).

Du kan kjøpe dem her for et par og tyve kroner (top-rated selger, tok ca. to uker å få dem) 🙂

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg