Skjønnhetsprodukter fra feelunique.com

Jeg har jo tidligere skrevet om feelunique.com (de selger bl.a. theBalm-sminke billigere enn Coverbrands!), og så drev jeg jo såklart og snoket rundt og sjekket hvilke merker de har å by på! Og tro meg, den lista var lang… Endte opp med en leave-in conditioner fra milk_shake og hand balm fra Badger Balm sist uke, og i går kom de i posten:

milk_shake Leave-In Conditioner

First of all: DEN LUKTER HELT FANTASTISK! Dere vet sånn Chupa Chups-kjærlighet-på-pinne? Det fantes én med banansmak (som smakte litt karamellaktig i tillegg) og denne lukter EKSAKT som det godteriet! Det er veldig intens duft når man sprayer produktet i håret, men om du ikke dynker håret med den, så er lukten veldig behagelig og ikke sterk i det hele tatt. Effekten av den har jeg ikke merket ennå, for jeg har egentlig bare luktet på den, knis, men de som omtalte den på nettsiden var i alle fall positive.

//

THIS PRODUCT SMELLS AMAZING! You know the Chupa Chups lollipops? Remember the banana-flavoured one? Well, this spray smells exactly like it! THe smell is a bit intense when you’re spraying, but (fortunately) it settles in the hair and does not attach you with its odour when used (but I find myself sniffing my hair quite often, hee hee). The conditioning part is still unexplored for my part as I just took one little “shot” into a small part of my hair, but the reviews on the website were positive.

Badger Balm Hardworking Hands Balm

Denne ble med mest fordi den koster bare 40 kroner, men jeg er ganske tørr på hendene noen ganger så den blir jo brukt! Denne lukter også ganske godt, litt sånn barskogaktig blandet med je-ne-sais-quoi, og det liker i alle fall jeg! Siden det ikke er noen “farlige” ingredienser teste jeg den på leppene og det funket faktisk. Multiprodukt, dét er pluss i boka, det! Merker allerede at eksemflekken på hånden min er bedre, så tror den holder hva den lover!

//

This tagged along to my shopping cart mostly because of the price (40 NOK), but as my hands tend to get a bit dry sometimes I am sure it will be used! It smells kind of like a pine forest mixed with je-ne-sais-quoi, and I like it! Since it does not contain any “dangerous” ingredients I testet it on my lips and it actually made dem soft the same way my chapstick does. A multi-way product always gets some extra points from me! I’ve tried it on my exema patch on my right hand and I already feel a difference, so I think this product keeps its promises!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg