Salg @ Bik Bok

Siden jeg er lat, gadd jeg ikke gå til Trondheim Torg idag. Trondheim Torg betyr 1,5 minutts gange fra leiligheten vår. Så ja, jeg er lat. Meeen Bik Bok har jo nettbutikk og der har de jo ALT som er på salg (om det ikke er utsolgt såklart) og jeg klarte å finne meg ikke mindre enn SJU items. Ops? Men seee hvor mye rabatt jeg fikk:

Det er nesten 600 kroner, det!!! Det er vel ingen hemmelighet at Bik Bok er min favorittbutikk (i Norge), så det er nesten umulig at de har salg uten at jeg røsker med meg noe (dessverre). Det som er litt morsomt er at de fremdeles har disse skoene:

Jeg kjøpte jo disse da Bik Bok hadde 50% avslag på ALT en gang i vår, men da betalte jeg 150 kroner, altså halv pris av det de selges for nå. De har kun igjen str. 41 da, ser jeg, men uansett. Synes det er litt artig!

Siden jeg synes det er så gøy å vise frem det jeg har kjøpt med egne bilder, så får dere ikke se hva handlevogna mi inneholdt før det kommer i posten. Gleder meg! 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg