Sensible and it doesn’t make sense

SOUNDTRACK: Ellie Goulding – You My Everything


(whi)

Jeg ELSKER denne sangen! Den er ikke på Spotify ennå, men jeg har mikset og trikset litt så jeg kan høre den uten å gå inn på YouTube, hehe… Ellie ♥ Og bildet er litt sånn som sangen får meg til å føle meg: Rosa, nær, fin.

Apropos Ellie og Skins (det var i den serien denne sangen først ble offentliggjort i forrige uke) – ny episode i dag! Som plan for dagen har jeg egentlig bare tenkt å gjøre unna litt “husmorplikter” (og kanskje sjekke ut salget på Bik Bokhehehe), og så vil jeg lese ferdig Rødstrupe! Elsker den boka, ikke bare er det Harry Hole, det er om krigen, også! Dødsbra (pun intended) kombinasjon 🙂 Jeg er egentlig ikke noen krimfan, men Jo Nesbø har virkelig vunnet hjertet mitt på litteraturfronten. Anbefales!

//

I LOVE this song! It’s not on Spotify yet, but I’ve done a few tricks so I can listen to it without being on YouTube… Ellie ♥ The picture is sort of the feeling I get when I listen to the song: Pink, intimate, nice.

Speaking of Ellie and Skins (the song was first made public in last week’s episode) – new Skins Fire episode today! In addition to watching it, I’m going to do some housewife duties (and perhaps check out the Bik Bok salehehehe) and then I want to finish the book The Redbreast by the Norwegian author Jo Nesbø. I love that book, not only is it about Harry Hole but it has elements from World War II as well! I’m not really a fan of crime books or series, but Jo Nesbø has really won my heart litterature-wise. I really recommend reading his work!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg