Like fuel on fire

SOUNDTRACK: Blitzen Trapper – Furr

Hei! Nå har det seg sånn at det er noen utenlandske IP-adresser som sniker seg inn på bloggen her, så da griper jeg sjansen til å praktisere litt engelsk! Som så mange andre bloggere velger jeg altså å være bilingual og begynner herved å skrive på både norsk og engelsk. Bra for engelsken min, bra for den som eventuelt klikker seg inn og ikke kan norsk.


Hurra!/  Hooray!

Og så vil jeg vise frem toppen jeg kjøpte på salg hos Gina Tricot på mandag:


Dette var egentlig hovedpoenget med innlegget. Den er så fin!

//

So, I’ve noticed that several foreign readers have been popping up in my statistics, so to honour you guys I’m going to write in English as well as in Norwegian – I’m getting to practice my English on a daily basis and those of you who don’t know Norwegian is able to understand what I’m blabbering on about. In addition to this information, I wanted to show off my new top from Gina Tricot. It’s gorgeous!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg