Dreamcatcher


(whi)

I 2008 tok jeg piercing i navlen, mest fordi mamma (og min daværende kjæreste) ikke ville det – REBELL! Anywho, jeg lot det jo gro igjen, men fra tid til annen har jeg veldig lyst til å ta hull på nytt. Spesielt når jeg finner sykt fin og billig navlepynt formet som drømmefangere på eBay. Sukk…

//

I pierced my belly button in 2008, mostly because my Mum (and my current boyfriend) didn’t like it – REBEL! Anywho, I let it grow back(?) – I really don’t know how to say this in English, but the result was that the hole is not there anymore and I can’t wear a piercing – but now and then I really want to pierce it again. Especially when I find very pretty and cheap jewelry chaped as dreamcatchers on eBay…

2 kommentarer
    1. Den var faktisk sykt kul!! Jeg husker da jeg endelig mannet meg opp til å overkomme nålefrykten min og pierce navlen min for 3 år siden – har ikke angret siden! Spesielt når sommeren kommer og man kan pynte den med masse forskjellige smykker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg