Bleh

Trøtt og klar for å få litt mer innsyn i bookingsystemet dro jeg på jobb i dag, der jeg endte opp med å ta full rengjøring på 20+ rom i stedet og ca. fem minutter med det jeg faktisk skulle gjøre. Noen ganger… Attpåtil måtte jeg kjøpe astmamedisin til nesten 450 kroner, og når jeg nå har fått feriepenger og ENDELIG kan bestille Mortal Instruments-bøkene på Amazon, finner jeg ut at de har SLUTTET å ha gratis frakt til Norge. Gjett når de sluttet da!

FOR TO FUCKINGS DAGER SIDEN!!!

-

Jada… Så nå må jeg betale hundre kroner mer for de bøkene enn hvis jeg ikke hadde ventet til feriepengene kom… De er jo fremdeles billigere enn i Norge, but still. Samtidig har jeg sykt lyst til å lese dem, men jeg må ta i betraktning at jeg ikke akkurat er millionær og har husleie og regninger å betale i tillegg til å kjøpe mat som seriøst er det dyreste i verden. Hurra…

Nå ble jeg faktisk ganske sur. Dritt-Amazon.

EDIT: Ble litt bedre nå som jeg så at jeg fikk B i Litteraturhistorie og -analyse, wohooooo! 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg