You’re a hard soul to save

SOUNDTRACK: Florence + the Machine – Over the Love

Bik Bok jeans, armbånd eBay skjorte, klokke H&M belte (som også kan brukes i håret!)

Hei igjen, dere! Var visst bare meg som gledet meg til Pretty Little Liars, eller? Uansett, nå er jeg hjemme igjen etter en dag med soling – er en smule rød i ansiktet og på brystet, he heee… Tror det skal gå bra uten flassing da, blir ofte veldig rød uten å være nevneverdig brent, så vi satser på at det er slik denne gangen også!

Jeg tok meg en liten hårklipp i går – IKKE på lengden, men på det som er nærmest ansiktet. Det hadde nemlig blitt så langt og tungt at det bare hang rett ned foran ansiktet i stedet for å bølge seg fint rundt som det vanligvis gjør. Klipp – klipp – klipp, så var den saken fikset. Og hvis dere lurer, ja, jeg klipper håret mitt selv og har gjort det siden jeg var 14-15 år og jeg har aldri latt en frisør røre håret mitt – før jeg begynte selv var det nemlig mamma som klippet håret mitt. FYI.

Nå er det tid for PLL, weeeee! 😀 Hva har du gjort i dag? 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg