I just want to know you better

Er det ikke flott å starte dagen med en fantastisk fin og søt sang? 😀

Taylor Swift + Ed Sheeran – Everything Has Changed

I dag skal jeg trene (weee), ha litt hjemmespa (♥), rengjøre gulv (…), ta oppvask (…), vaske klær (…) ooog lage PAI til middag (dere skjønner kanskje at jeg ikke rakk div. rengjøring i går siden jeg må ta alt i dag). Ooog ta litt bilder av de ørti tingene jeg har kjøpt selv om jeg liksom ikke skulle kjøpe noe, oups. Men først altså: TRENING. Som kan bli gøy og veldig hardt siden det er godt over en måned siden sist. Oups igjen!

Hva skal du i dag? 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg