Game of Thrones S3E9

IKKE LES DETTE HVIS DU IKKE HAR SETT EPISODE 9 MEN HAR TENKT Å SE DEN. Spoiler alerttttt

Ok, wtf. HVA SKJEDDE NÅ, tenkte jeg på mandag da han gamle GNOMEN (som forresten spiller Filch i Harry Potter-filmene) satt der og gliste mens tre av de mest profilerte folka i serien ble SLAKTET. WHAT? WHAAAAT??? Mens rulleteksten foregikk i det stille satt jeg der og blunket vekk tårene og prøvde å se for meg hva POKKER som skjer videre. Bare én episode igjen av sesongen, bleeeeeeh.

Flere enn meg som fikk litt problemer:

Igjen: HVA FAEN!?

Jeg sa jo jeg skulle bli flinkeblogger igjen etter eksamen, men jeg trenger et par dager å komme meg på. Komme meg som i dra på date med mannedyret, treffe venner før de drar hjem for sommeren og ikke minst feire unnagjort eksamen både i kveld og i morgen – fin med viiiin. MEN SÅ skal jeg til og med poste bilder som jeg har tatt selv og ikke hentet fra weheartit! DET ER SANT! Ok, see you (eller, you see me), ha en fin kveld! 🙂

3 kommentarer
    1. Hahaha, så den på mandag (eller når enn den kom), men jeg tok det visst så bra at jeg i ettertid har blitt litt redd. Alle rundt meg bare “ÆEEEÆEÆEÆEÆEÆEÆNEEEI!!!??? har du SETT den siste episoden av got??? HAR DU SOL? HAR DU?” Og jeg bare “Jada, det har jeg.” Synes ikke den var så verst, liksom. 🙁 Hilsen kommende psycho <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg