I let it burn

SOUNDTRACK: Icona Pop – I Love It (feat. Charli XCX)

Selv om vi egentlig ikke har noe sosialt liv for tida og kun sitter med gamle eksamenssett og pensumbøker, er det veldig fint å våkne opp til strålende sol og rundt 20 varmegrader! Med nyvasket hår, kjole, vaniljeyogurt og appelsinjuice er livet ganske fint, egentlig. Samtidig har jeg ganske god kontroll på grammatikken og fonologien, og eksamen er ikke før om en uke! (herregudomenukeerjegfriii) Før der har jeg riktignok en muntligeksamen, men den tror jeg også skal gå relativt bra – om jeg da ikke får jernteppe og ikke klarer å si annet enn “je ne sais pas” og “je ne comprends pas” som jeg gjorde under forrige muntlig… Bleh.

Anywhooo: Ha en flott dag! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg