10 dager igjen…

… til jeg er FERDIG med eksamener og kan ta sommerferie! 10 dager til jeg skal ta på meg finstasen og dra med meg mannedyret mitt på en ordentlig date – dinner and a movie (The Great Gatsby, såklart)! 10 dager til jeg skal senke skuldrene og forhåpentligvis slipper å ha vondt i hodet nesten hver dag. 10 dager, dere – det klarer jeg!

10 dager, fylt med syntaktisk treanalyse (som er tre ganger så komplisert i franskstudier som i engelskstudier – på et norsk universitet. sense, u no make it, NTNU…), transkripsjon til IPA (eller på fransk API, fordi de bor i bakvendtland) og grammatikk, generelt. Ah, livet, dere! (jada, har valgt det sjæl)

Sola skinner fra knallblå himmel (intonasjonsrim, høhø) og jeg har veeeeeldig lyst på en cider for øyeblikket. Burde kanskje ikke det, det er jo bare mandag?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg