Lately


(priv.)

Det har gått mye i å sitte på skolen hele dagen, ta frisbeepauser, lese lese lese, dra hjem, spise middag, sove. Innimellom har jeg sett Freaks and Geeks, spist is og hylgrint av The Vampire Diaries (omg!!!). Og så har vi jo faktisk hatt noen tropedager, som jeg såklart utnytter og nå er jeg flere nyanser brunere – WOHO!

I tillegg har jeg oppdaget fishtailbraid, som jeg lager hver dag for å slippe å ha håret i øynene når jeg leser.


Er relativt aktiv på Instagram, så følg meg der: @julietastic

Akkurat NÅ har jeg tatt meg en velfortjent (synes nå i alle fall JEG) pause fra fransk og er hjemme hos mamma og pappa en tur, mens mannedyret mitt leser til eksamen i morgen. And I’m like “pause til mandag, see ya”! (random post, men sånn er det noen ganger)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg