Happy Birthday, me

its my birthday op Tumblr

I don’t know about you, but I’m feeling 22.

HURRA FOR MEG! 😀

Tenk, nok et år har gått og jeg er TJUETO! Jeg elsker bursdager og pleier ofte å informere folk om det slik at de skal gratulere meg. Weird, I know. Siden det er onsdag og jeg ikke har forelesning på onsdager har jeg faktisk FRI på bursdagen min! Hurra! Mannedyret mitt skal på skolen, så jeg stikker til mamma og pappa og det blir kos og gøy før jeg drar tilbake til byen og skal spise middag med mannedyret. Jeg vet ikke om han skal lage eller om vi skal ut eller noe om hva som skal foregå, så det blir spennende! HURRA FOR BURSDAG!


Haha, Joey ♥ (whi)

6 kommentarer
    1. Haha, jeg er akkurat likedan! Elsker å få gratulasjoner, og synes generelt sett bursdager er ganske viktig. Stor betydning i familien vår i alle fall, for feiringen kan vare i opptil en uke :)!! Gratulerer så masse med dagen, ha en super dag og feir med måte. Så håper jeg du legger ut bilder av gavene dine også, for det er jo stas :)!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg