Friday state of mind

SOUNDTRACK: Lana Del Rey – Cola

I dag har vært en lite produktiv dag. Våknet med hodepine på grunn av at jeg ligger og sover som en klump (i formen altså, vet ikke om klumper sover noe særlig) og så ble jeg stressa på grunn av hodepinen og så fikk jeg mer vondt i hodet på grunn av dét igjen. Fikk skrevet ned noen punkter med hva jeg skal ha med i oppgaven, men sånn bortsett fra det var det veldig mye Candy Crush og henging på mannedyret.

Da klokka ble tre tok jeg bussen ned til sentrum, dro på butikken og sørget for at jeg ikke må forlate leiligheten mer for kvelden. Tok en etterlengtet dusj (harikkevaskethåretsidenmandaghehe) og tok på meg noe fint og fresht, som så helt idiotisk ut på bilder (les: jeg så litt tjukk ut – vi vet alle at jeg ikke er tjukk, men jeg trenger ikke legge ut bilder der jeg ser ut som jeg er det fordet) så no outfit-post for you. MEN BILDER AV TRYNET MITT FÅR DERE UANSETT:

Lasagne, hvitløksbaguetter og cider (øl til mannedyret) står på menyen ikveld, men jeg er sykt sulten NÅ så det blir kanskje litt pasta (siden jeg ikke har spist det siden i går og skal spise det igjen i kveld) mens jeg ser Glee og The Vampire Diaries. It’s Friday, Friday, gotta get down on Friday! everybody’s ready for the weekend, weekend… (stahp it)

Håper dere har det fint! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg