Bak skyene

… skinner sola. I alle fall nå, den kikket akkurat frem da jeg trykket “Post” oppe på menyen.

Uansett. I dag har jeg brent toasten min og dermed brukt det lille av smøret vi har igjen på ingenting – brødet er uspiselig. Butikken er bare rett over veien men jeg må fremdeles ut blant folk for å komme meg dit, og det gidder jeg ikke ennå. Når det gjelder skolesituasjonen så er jeg litt lysere til sinns, for jeg har nemlig noen åpne slots i studieplanen min der de andre skal ta fag jeg allerede har bestått. Det suger jo såklart å ikke få stipend for et fag, men sånn er det når man er sløv. Jeg kan fordømme meg selv så mye jeg vil, men sannheten er at det hjelper ikke noe som helst nå som skaden allerede er skjedd.

Lyspunkt:

♥ urtete

Game of Thrones

♥ Tikka masala til middag

♥ Kleshandling med og til mannedyret

Vikings

rib cage-genser til halv pris som jeg hentet på posten i går (den hjalp litt, likevel)

♥ Indicud

 

 photo fishy_zps93890876.gif

Har det som fisken i vannet, jeg.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg