FAENFAENFAEN

Det lønner seg ikke å tro at man er så flink at man kan bare flyte gjennom franskstudier på universitetet. Det lønner seg ikke å droppe forelesninger selv om man ikke får noe ut av dem. DET LØNNER SEG IKKE Å IKKE DOBBELTSJEKKE OM SEMESTEROPPGAVENE ER BLITT LAGT UT!!!

Nå har jeg gjort det, det jeg har vært så redd for. Jeg har overskredet en innleveringsfrist på en semesteroppgave og det er dermed høyst sannsynlig at jeg ikke får ta eksamen i det faget. 

faenfaenfaen.

Det hjelper ikke engang at jeg fikk rib cage-genser i posten…

5 kommentarer
    1. Nei!! Å, herregud, vil du grine så kan du få både en og to skuldre her!
      Men jeg håper det løser seg one way or another. <3

    2. Anja: Har gjort det jeg kan i skadebegrensning (tror jeg), så håper fagansvarlig bestemmer seg for å være teacher of the year og gi meg en sjanse til! Og hvis ikke… Vel, da blir det bare sånn (er litt mer fornuftig og ikke så “herregud-verden-går-under” i dag). 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg