Friday, is that you?

I dag har jeg ryddet, støvsugd, tørket støv, vasket, vært på Søstrene Grene, resirkulert papir, pantet flasker, handlet mat, tatt oppvasken og… Det var det. Jeg sov ganske lenge, men likevel var jeg tom for ting å gjøre rundt kl. 15. Så da satte jeg meg ned med Glee og de siste episodene av Skins sesong 4 (Freddie ♥) og har tatt livet med ro siden.

Jeg fikk Hobbiten: En Uventet Reise på Blu-Ray i posten på tirsdag, så nå sitter jeg og ser den. Tolkien ♥ Mannedyret mitt er på lab og jobber med et prosjekt, og jeg vet ikke når han kommer hjem. Det gjør ikke han heller, så det er fare for en veldig sen middag… MEN det er verdt å vente på: Kylling- og kalkunsnitzler, iseberg og agurk og ananas i pitabrød med a side of ovnsstekte potetbåter. Med Hoff pommes frites-krydder. M-mm-mmm!

Minn meg forresten på at jeg må sparke meg selv i gang med eksamensforberedelser på mandag. jeg har blitt den lateste studenten NTNU har sett… Frem til den tid skal jeg derimot treffe NJ i morgen på dagen, se Bigbang in concert for andre gang i morgen kveld og… Jeg vet ikke hva jeg skal på søndag ennå. Lage pannekaker, men det tar jo ikke hele dagen, akkurat.

Hva skal du i helga? 🙂

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg