Merci, avril

Δ Takk for Bigbang-konserten som var helt fantastisk fin.

Δ Takk for mine fine, vakre venner og familien min.

Δ Takk for Hobbiten på Blu-Ray.

Δ Takk for sol og vår – selv om det fremdeles litt vel kaldt og grått enkelte dager…
 

Δ Takk for betakaroten og multivitaminer på tilbud for en kosttilskuddsavhengig allergiker.

Δ Takk for muligheter og second chances.

Δ Takk for loppemarked og Fretex.

Δ Takk for Vikings med superhunky Ragnar Lothbrok og for tredje sesong av Game of Thrones. “Dracarys!”

Δ Takk for at jeg ikke skal være badevakt igjen før i høst, men at jeg fremdeles får lønn hver måned.

Δ Takk for Håkan Hellströms nydelige Det kommer aldrig va över för mig, som jeg har hørt 500 000 ganger. 

Så da sier jeg:

og setter følgende mål for måneden foran oss:

♦ satse alt på å gjøre det så bra som mulig på eksamen. Her snakker vi null sosialt liv (nesten).
♦ ikke kjøpe noen klær, smykker, sminke – NOE. Ikke på eBay, ikke noe sted. Shoppestopp til etter 6. juni, for da er jeg ferdig med eksamen! (og da får jeg straks feriepenger)
♦ IKKE BITE NED NEGLENE BARE FORDI JEG ER STRESSA MHT. EKSAMEN. NEI NEI NEI.
♦ lese, snakke, høre fransk masse masse masse hele tiden.
♦ skaffe sommerjobb selv om alt håp egentlig er ute…

2 kommentarer
    1. jeg var egentlig i litt dårlig humør nå, men dette innlegget hjalp faktisk litt. takk.
      jeg tror jeg gjør det enkelt å sier takk for deg, april. Jeg vet ikke helt om jeg likte deg så veldig godt, men du har jo gitt meg mye.
      jeg har trua på at du når målene dine. og om du ikke når de helt er det greit det også altså. plusspoeng for å prøve.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg