Uka som kommer

Blir ikke hverdagsmagi av ingenting, og jeg har virkelig troen på å liste opp ting man gleder seg til – små eller store.

Hobbiten på Blu-Ray i posten på mandag (forhåndsbestilling i mitt ♥)

♥ 9. april, som er en fin dag som betyr noe fint.

♥ kanskje kino for å se The Place Beyond the Pines (med Ryan Gosling OG Bradley Cooper!!!)

♥ NY GAME OF THRONES-EPISODE! 😀

♥ masse godt og i alle fall litt sunt til middag (å planlegge ukesmeny er VELDIG kjekt og lurt når man er to pastaholikere som bor sammen og lett kunne spist spaghetti bolognese HVER DAG…)

♥ avdelingen jeg allerede er ansatt i lyser ut sommerjobber og jeg skal være først i køen!!! (ja, jeg er treig)

♥ Bigbang-konsert på Samfundet på lørdag! ♥

♥ trening som sikkert blir helt jævlig imens men godt etterpå (lurt å ta påskepause…)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg