Tilbake på norsk jord

Etter å ha vært på reisefot siden 8:45 i dag (og våken siden før kl. 6…) er jeg endelig hjemme! Dere husker kanskje hvordan det så ut i kofferten min før jeg dro? Den ble litt tyngre på hjemreisen da, for å si det sånn! (men den veide fremdeles “bare” 15 kg!)


Såååå mye å vise frem!

Da jeg satt på flybussen på vei inn til Trondheim fra flyplassen var jeg skrubbsulten og begynte å tenke på hva jeg skulle spise da jeg kom frem. VEL, det var ikke så mye å velge i, og siden det er påske må jeg lete byen rundt i morgen for å finne en butikk som har påskeåpent… Og her kommer vi fra Dublin der alle har åpent hver dag uansett. Bleh!

Jeg er kjempetrøtt og skal tilbringe kvelden på sofaen. Movie night!

Har en flaske vørterøl og masse Siesta-brus, nudler og kjøttdeig, så jeg kommer nok til å klare meg helt fint. Det var fint å reise bort litt, men det var jammen meg fint å komme hjem igjen, også! 🙂

Hva har dere gjort i påska? 🙂

4 kommentarer
    1. Hei! Hvordan er prisnivået i Dublin og hva anbefaler du å ha med i lommepenger til 4 dager som skal dekke mat og en del shopping? Skal dit om en uke! Kan du lage et eget innlegg om turen?:)

    2. Så snillt 😀 Skriv gjerne hvor det er bra å spise og hva man kan gjøre osv! Gleder meg som en unge til å reise!

    3. Mia: Bare hyggelig det vettu, er ikke hver dag jeg får requests, akkurat! Har dessverre ikke så mye peiling på attraksjoner og lignende, men prøvde å få med det jeg husket fra forrige gang jeg var der. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg