Everybody’s lookin’ forward to the weekend

Hva er vel bedre enn litt Rebecca Black på en fredag formiddag?
Hm, la meg se: ALT, men valget faller på: Paramore – Still Into You

Våknet i dag kl. 6, men sov litt mer til klokka viste syv før jeg lå i senga og spilte Candy Crush Saga og Instagrammet og Facebooket til klokka var nesten åtte. Easy mornings ♥ Er nå ferdigdusjet, -innsmurt og -sminket og har spist frokost med Glee og The Vampire Diaries. Siden mannedyret mitt ikke er hjemme må jeg nesten bare ta til takke med Damon. Å neeei…


Hvem har lyst til å se inn i de øynene der, liksom… (whi)

Jeg trodde forsåvidt det var fredag i går, så denne helga blir veldig lang for min del. Og det er jo egentlig ganske fint, kanskje jeg faktisk får noe produktivt ut av den? Nå skal vi vel ikke håpe på for mye, men det hadde jo vært litt greit.

Får som nevnt overnattingsbesøk av niesen min i natt, og i morgen blir det litt shopping. Ikke så mye for min del, siden jeg skal shoppe tre dager i strekk i Dublin, men hørte rykter om at tiåringen kunne hatt behov for både det ene og det andre. Har også planlagt å besøke søstersen (ikke mammaen til tiåringen, men den andre søsteren min) og levere påskeegg til nevøen og den andre niesen min. Og så skal jeg si hei til babyen i magen! 😀 Elsker å være tante ♥

Hva skal du bruke helga til? 🙂

2 kommentarer
    1. Han er så fantastisk nydelig og deilig og og og og og…. nam!!!
      Kos deg masse med tanteungebesøk i helga! Selv skal jeg dra på byen ikveld, og så skal jeg trene og slappe av resten av helga. Hvis jeg klarer det. PÅSKEFERIE!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg