Real Housewife of Trondheim

Nok en dag der jeg våknet av meg selv, men i stedet for å stå opp før 8 la jeg meg til for å sovne igjen. HERLIG å sove til 10, I tell you! I dag har jeg ikke jobb å tenke på, og skole har jeg ikke brydd meg om å tenke på på så veldig lenge, så I call this a day off. Niesen min på 10 år kommer for å ligge over hos bytante i helga, så jeg tenkte å vaske litt gulv og tørke støv og vaske klær og handle inn litt snop – jentekveld deluxe!

Jeg er litt stay-at-home-mum for tiden, uten mum-delen. Jeg liker egentlig fagene mine, men det er så mye rundt selve innholdet som skurrer helt forferdelig, så motivasjonen min er helt på trynet. Det som er fint er at jeg egentlig er ganske flink i fransk og kommer til å klare meg helt fint, men det gir ikke en så bra følelse å skulke forelesninger og være litt helt lost. Men men, sola skinner og om en uke sitter jeg på flyet til Dublin, så hakuna matata!

Nuss nuss, ha en flott dag!

4 kommentarer
    1. haha 😛 jeg hadde 1 denne uka (og den glemte jeg). og har ingen de to neste. Ellers har jeg 3-4 i uka. Alle på 2 timer hver 😛 men studerer jo litteratur så det er jo mye å lese på fritiden xP

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg