Outfit (19/3)

eBay genser Bik Bok smykke og jeans

Liker egentlig ikke å kle meg i én farge, men i dag ble det visst helgrått. Jeg må forresten kjøpe meg et par slike jeans til, for Superflex higher må være min favorittmodell! Helt sykt behagelig å ha på og så mister den ikke formen. Det river litt i lommeboka med jeans til 500 kr, men tatt i betraktning at de jeg kjøper til 100/150 kr stykket ikke holder så innmari lenge, gjør det vel ikke så mye forskjell – kanskje det til og med er billigere? Meeen, det må uansett bli etter Dublin – hvis jeg har igjen noe å bruke da…

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg