I was you I was thinking of

SOUNDTRACK: Jack’s Mannequin – The Mixed Tape

Hello, cupcakes! Håper dere har hatt en fin helg?
Jeg dro hjem til foreldrene mine i går (når det endelig kom en buss som gikk så langt…), der jeg prøvde snøscooteren pappa har kjøpt (juhu!) før jeg og mamma gikk til hytta på ski. Jeg og pappa var jo og skaffet meg nye ski på mandag, så måtte nesten teste dem i det fantastiske været! Endte opp med ganske så bakglatte ski, så det ble litt tungt da turen til hytta er mesteparten oppoverbakker (tror det er rundt 3-3,5 km – men det virker som laaangt mer). Siden turen dit er nesten bare oppoverbakker sier det seg kanskje selv at hjemturen er kun nedover… Jeg er ikke akkurat et fartsmonster på ski, så jeg sa flere ganger til meg selv: “æ kjæm te å døøøø”. Noe som heldigvis ikke skjedde (obviously).

Ellers har jeg bare spist uante mengder mat og sett TV. Jeg trodde ikke det gikk an å være mindre aktiv enn når mannedyret og jeg i helgene, men hjemme hos mamma og pappa er jeg konstant trøtt og mett så sofaen blir flittig brukt. MTV hadde Underemployed-maraton, så fant ut at jeg skulle sjekke ut den serien. Når jeg tenker meg om har jeg allerede sesong 1 på PC-en, så det er bare å sette i gang.

Når det gjelder mannedyret mitt kjenner jeg at det er veldig rart å ikke ha sett ham/snakket med ham siden natt til torsdag(!). Vi har såklart sendt tekstmeldinger, men annet enn det har det ikke blitt – ennå. Det er veldig tomt i leiligheten (når man ser bort fra alle skoene, veskene og jakkene mine) og det er gørrkjedelig å lage mat til bare seg selv. Prøver å løfte humøret med å lage pakke- og handleliste til Dublin-turen, wohoo! Kom på noe jeg MÅ ha, nemlig:


(whi)

Det selger det kun på kinokiosken her i Trondheim (som jeg har fått med meg i alle fall) og på Tesco får man dobbelt så mye til halve prisen av en pakke her i Norge. AND IT TASTES LIKE THE RAINBOW! I tillegg har jeg masse sko og klær på lista – ting jeg godt kunne tenkt meg til våren og sommeren og som jeg kan finne til veldig mye lavere pris i Dublin enn i Norge. 

Gleder meg til å trene i morgen etter det matinntaket jeg har hatt de siste par dagene, men aller først skal jeg rydde litt, spise ris med pommes frites-krydder (can’t.stop.eating!) og se Kongsvik ungdomsskole, det er så gøy! Finfin avslutning på en finfin helg 🙂

2 kommentarer
    1. Heisan! Vi holder på med en marked undersøkelse om hva bloggere føler om handel på internett. Alle som svarer på undersøkelsen vil få en gave; nemlig en gratis kinobillett! Bli med nå!

    2. Så skikkelig flott blogg du har da! Jeg blir nesten helt misunnelig her, asså. Leser ikke denne fast, men kanskje jeg skal begynne med det?! Hadde blogg før, men fikk så mye stygge kommentarer jeg ikke ville blogge mer på grunn av det. Men jeg har en bra link du må se på som jeg fant. Det er en konk du kan vinne 2 000 kroner gave kort i. Anbefales veldig! Bli med du og da!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg