The Importance of Checking the Bus Schedule

Standard lørdag når jeg har tenkt meg hjem til foreldrene mine: Står opp relativt tidlig, pakker sekken, ordner meg, er ferdig til ca. 9 for bussen går 9:20. FEIL, for på lørdager går det ingen buss kl. 9:20, det går en buss 8:20 og den neste går 10:20. Årh! HVER GANG!

Tumblr_mhgkbnb9gk1qft49to1_500_large
(whi)

Oh well, så får jeg bare se en episode av One Tree Hill og spise litt ris med pommes frites-krydder på, da. (det er sykt godt, jeg kokte ris halv elleve i går fordi jeg fikk cravings) Ha en fin dag! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg