“You don’t know much about witches, do you?”

Da er jeg akkurat kommer hjem fra Nova kinosenter der jeg så Oz: The Great and Powerful. Vant billetter i en bloggkonkurranse hos Camilla, se!

Først og fremst: KJEMPEBRA FILM! Selve historien er veldig god, og skuespillerene… Mila Kunis og James Franco. Jeg trenger vel ikke si mer?


(whi)

Når det er sagt, så er også måten filmen er laget på veldig veldig fin. Jeg så den i 3D – noe som anbefales – og bruken av farger og effekter, og ikke minst kontrasten mellom Kansas og Oz, får virkelig frem det beste i filmen. Det høres og ser bra ut, og jeg er virkelig imponert. Etter Beautiful Creatures-skuffelsen for en stund siden var det virkelig på tide med en storslagen kinoopplevelse – og det fikk jeg i kveld! Anbefaler dere virkelig å se den! 🙂


(google bildesøk)

“It’s like no place I’ve ever seen.”

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg