13/3

SOUNDTRACK: Sondre Lerche – Two Way Monologue

Ah, i dag var en bra treningsdag! Ble 6 km til sammen på tredemølla før jeg og Em kjørte litt arm- og skuldertrening. BLIR STØL I MÅRRA, FOR Å SI DET SÅNN. Nå er ikke styrketrening min sterkeste side (høhø), så kan ikke skryte på meg hverken flerfoldige kilo eller hundre repetisjoner, men hovedsaken er vel at jeg prøver, og så stiger nivået litt etter litt. Forhåpentligvis, ellers tror jeg at jeg gjør noe feil.


(whi)

Nå skal jeg kose meg med middagsrester fra i går til lunsj og Pretty Little Liars – sistnevnte er uutholdelig spennende, eller hva? HVEM ER HUN I DEN RØDE JAKKEN??? Åh, spenningen tar nesten overhånd!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg