Jeg bor alene

Så, nå er dagen her. Mannedyret mitt har fløyet bort til sørøst-Asia for flere uker og jeg skal være her i Trondheim. Alene i Dronningens gate. I tre lange uker (med unntak av 28.-31. mars, for da skal jeg til Duuubliiiiin!).

Jeg gleder meg egentlig litt. Det har vært litt mange, ja, la oss kalle det “diskusjoner” den siste tida, mest på grunn av at jeg ikke har vært helt i toppform (= irritabel som få) og mannedyret har hatt mer å gjøre på skolen enn vanlig (= irritabel), så det å være litt alene tror jeg kan være en fin ting. I tillegg slipper jeg å kjøpe et tonn mat i uka, fordi jeg spiser ikke som en hest!


Bare som en ponni. 🙂

Skal prøve å fylle dagene mest mulig, hvis ikke er jeg stygt redd for at jeg får en del flere spilltimer på The Sims 3. Skal jo såklart jobbe, dog en dag mindre i uka siden jeg nå er ferdig med stuepikejobben – noe jeg tror blir godt, er både lei av det og stressa på grunn av litt vel mange baller i luften. Videre skal jeg trenetrenetrene og forbedre løpetidene mine enda mer (har allerede blitt bedre, se!), og så skal jeg selvfølgelig se litt til vennene mine, forhåpentligvis ut og danse, kanskje dra på skitur med familien min (fikk nye ski av papi på mandag, woho!) og ha tantebarnet mitt på overnattingsbesøk. Jaja, det ble da en del det her! I tillegg burde jeg kaaanskje starte med pensum, siden eksamen er så altfor nært. (kanskje)

Ved godt mot er jeg i alle fall, så får vi se hvordan dette skal gå! Tror vi knapt har vært to netter fra hverandre siden vi flyttet sammen, så det blir nok litt rart å legge seg i kveld. Fant forresten toalettmappa hans da jeg stod opp i dag, for den var ikke blitt pakket med. Lurer på om Asia kan bli en liten challenge uten linser, briller, +++! 🙁

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg