Merci, mars

Δ Takk for Bastilles debutalbum og Bigbangs niende studioalbum.

Δ Takk for Fretex og bruktbøker.

Δ Takk for masse treninglyst og forbedringer (selv om det gikk litt nedover, også).

Δ Takk for at jeg fant verdens fineste bok til en veldig fin pris på Mammutsalget.

Δ Takk for fine soldager.

Δ Takk for kinobillettene jeg vant til premieren av Oz the Great and Powerful.

Δ Takk for fin ungdomsskolemimring med One Tree Hill – jeg kan se de fire første sesongene hundre ganger, kommer aldri til å bli lei.

Δ Takk for David Bowies Heroes, gjenoppdagelse av Fall Out Boy generelt (de første albumene), Jack’s Mannequins The Mixed Tape og vinyl på salg.

Δ Takk for at Nille hadde verdens fineste påskeegg til 15 kr stykket.

Δ Takk for verdens beste (og min aller første) jentetur til herlige Dublin!

I april gleder jeg meg til at mannedyret mitt kommer hjem (i morgen og da kan jeg se sesongpremieren av Game of Thrones!!!), nytt Paramore-album, Big Bang-konsert, forhåpentligvis mer våraktige temperaturer (det snødde da jeg kom hjem i går…) og så gleder jeg meg over at vi er et skritt nærmere sommerferie. Må bare overleve eksamensperioden først… Var mars fin for deg? 🙂

4 kommentarer
    1. Mars var full av oppturer og nedturer for min del, og det ble konsumert litt for mange enheter med vin. Alt i alt var mars helt grei. Gleder meg til mai jeg. Det gjør jeg ja. Hehehe. Velkommen tilbake forresten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg