Red Lips Saturday

Hurra for lørdag og helg og det å våkne uthvilt av seg selv, just in time for work! 🙂

I dag skal jeg altså på jobb – for nest siste gang! Er litt rart å skulle slutte i stuepikejobben etter fire og et halvt ÅR, men samtidig blir det veeeldig godt, også! Det blir såklart litt trangere økonomisk, men det får bare gå. Har nesten ikke brukt noe av studielånet mitt ennå, så tror jeg skal klare meg. 🙂

Når jeg kommer tilbake til byen igjen skal jeg hente pakke på postkontoret, og så er det en liten stor sjanse for at jeg setter meg foran PCen og spiller The Sims 3. Fikk den nye tilleggspakken, Univeristy Life, i går, så det blir gøøøy! 😀 (nerd, jeg?)

Håper du skal gjøre baaare koselige ting i dag, ha en flott en! 🙂

1 kommentar
    1. Kjempe stilig blogg du har laget! Må bare si at jeg elsker den altså!! Jeg har ikke blogg så tenkte jeg skulle dele en god konk med deg i stedet. Det er sånn at du kan vinne et gavekort på 5000 kr! Meld deg på du også da!! 😀 Kanskje du har flaks og vinner?!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg