Soltrall

Det er så godt å sette seg ned, ferdigdusjet og ferdigtrent for helga, høre på den splitter nye The Killers-LPen og sniffe inn vaniljerøkelse som kostet tre kroner og syttifire øre på Søstrene Grene. Flammene i telysene gir sånn fin glød i de nye lotusblomstene, grønne i anledning vårens ankomst. For nå skinner sola i vinduskarmen, og selv om jeg ikke har en katt som maler som aldri før tror jeg dette blir en finfin dag.


Blondeløper fra H&M Home, brett fra loppemarked og spraylakkert hvitt, lotuser, vase og røkelse fra Søstrene Grene

Heisann og duliatten dei, for sola og deg og meg

3 kommentarer
    1. Heisann kjære blogger! Vi har nettopp lansert en ny produkt for alle som er opptatt av å ha vakre tenner. Som et ledd i vår markedsføringskampanje ønsker vi å nå ut til dine lesere med noe de kan stole på, og hva er vel bedre enn å la deg teste produktet vårt? 🙂 Vi ønsker derfor å gi deg et sett med GRATIS tannbleking + en gratis elektrisk tannbørste. Om du allerede har en slik tannbørste, kan du jo for eksempel gi deg bort i en blogg konk til en av dine heldige lesere. For å sende deg det trenger vi imidlertid adressen din! Kunne du gått inn på lenken min og fylt ut skjemaet med en gang så kan vi få sendt det i dag? 🙂 Ps. Kjempe bra blogg, forresten!

    2. Hei! Du har en veldig stilig blogg! Ble nesten litt misunnelig her, altså 😛 ! Men du, jeg har funnet en sykt bra konkurranse på en side. Det er sånn at man kan vinne 1år med gratis energidrikke – så mye man orker! Og det er helt perfekt for meg i vertfall for jeg er helt avhengig av mountain dew fordi jeg er ofte trøtt + at det er godt 😛 Så anbefaler veldig å bli med i den konkurransen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg