And I’m back in the game

Mandagen er her nok en gang, så hvorfor ikke starte uka med litt Cara?

Tumblr_mj28ii4hvt1qicobao1_500_large
Hello, beautiful! (whi)

Helga her var veldig trivelig, da jeg faktisk gjorde noe for en gangs skyld! Fredag spiste jeg middag med Em og NJ, så dro jeg og Em ut; lørdag var det bursdagsvors og verdens korteste tur på utested (edrukveld siden det ble litt for meget på fredag, hehe) i tillegg til sofatid på dagen og på søndag var det kosemat (vafler til frokost, sier jeg bare!) og sofakos med mannedyret. 

Nå er det derimot mandag og hverdag igjen, så no more brus og snacks! Er ikke og har aldri vært noen godteriperson, så det spiser jeg ikke i helgene, engang – kjeks og potetgull, derimot… Klarer meg ganske fint, for det! 🙂 Kjører i gang med ukas første treningsøkt i dag, satser på nok en etappe på 5 km! I forrige uke trente jeg tre ganger og løp nemlig 5 km hver gang – det vil siii 1,5 mil til sammen! ♥ TRENING ♥

Etter trening skal jeg ta solarium, og så skal jeg spise mango og kooose meg litt med One Tree Hill før jeg skal på ukas første vakt på badevaktjobben. Mandager er egentlig ganske fine dager, mer lyserosa enn blå, vil jeg si! 🙂

EDIT: Ble hverken gå til/fra trening eller solarium i dag da sørpehelvete (beklager språket) har inntatt Trondheim. Tok buss til 10 meter fra døra, men ble likevel våt på føttene. ERSJ. Skal bare stenge meg inne under ple… – nei vent, jeg skal jo på jobb. Lucky me.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg