Stormy skies

Herregud, for et vær! 

Og det var det jeg skulle si om været, for det påvirker meg egentlig svært lite her jeg sitter under pelspleddet mitt og ser film og spiser tortillachips. Jeg nevnte vel ikke at jeg skulle ut i går, men det var jeg – for å si det sånn! Danset og lo og endte opp med å gå til fakkings Ila fordi jeg var litt vel påseilt til å legge meg. Så ut som en druknet katt da jeg kom hjem, men ble heldigvis ikke syk! 🙂

Sov i skarve fem timer, så man kan si jeg er litt sliten, men heldigvis er det ikke noe annet i veien. Vi er faktisk bedt i bursdagsfest i kveld også, men den må jeg faktisk se an litt. Skal riktignok ikke noe i morgen, men hadde jo vært greit å fungert sånn nogenlunde også! 

Snart kommer mannedyret mitt forhåpentligvis hjem fra skolen (jepp, på en lørdag), og da skal han få den store gleden av å fikse middag, tror jeg – litt bortskjemming må være lov, synes jeg. Spesielt når jeg rett og slett ikke gidder å gjøre det selv… Ok, tilbake til filmen og tortillachipsen, ha en flott lørdag videre! 🙂

4 kommentarer
    1. Hei! Ville bare ønske deg en fin helg videre, gjerne legg meg til som venn, så jeg kan fortsette og følge bloggen din! 🙂
      Har en spørsmålsrunde, så jeg spørr om du vær så snill kunne stilt meg noen spørsmål?

    2. Jeg vurderte å gå hjem jeg også, men innså at det var så mye mer verdt det å betale 70 kroner for å ta buss til nyveibakken ;p
      Så likevel ut som en drukna katt, though..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg