Hårspray-tips?

Jeg er egentlig ikke en hårprodukt-jente: Enten er håret fint av seg selv eller så setter jeg det opp. Men noen ganger pleier jeg å bruke et slikt volumpudder fra H&M som egentlig er ganske bra, men det er så vanskelig å vaske ut fra det tykke håret mitt (har fra før problemer med å få ut shampoo). Derfor skulle jeg gjerne hatt en hårspray i stedet – en som er lett å få ut men som samtidig har bra hold, det er tross at de tykke krøllene mine det er snakk om, og som kanskje gjør at det skinner litt. Det hadde vært fint.


(whi)

I mine ungdomsskoledager brukte jeg den der svære rosa fra H&M (husker ikke hva merket heter) som stinker alkohol, så tipper den ikke er så innmari bra for hverken det ene eller det andre. Utover det har jeg egentlig null erfaring med hårspray og trenger dermed litt hjelp! Pretty please?


(div. nettbutikker)

4 kommentarer
    1. Jeg bruker Kevin Murphy hårsprayen, litt dyr, men helt fantatsisk 🙂 Har veldig glatt hår så har problemer med at hårprodukter bare sklir ut og klumper seg sammen, men denne gjør ikke det.

    2. Jeg bruker clynol fixing spray fra Schwarzkopf, som ikke er så veldig dyr og som man får tak i så og si hvor som helst. Det er ikke den beste lukten, men den fungerer veldig bra på mitt hår. Tror den finnes i flere varianter også, etter hva man er ute etter 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg