It gives me thrills to wind you up

SOUNDTRACK: Kate Nash – Foundations

Siden jeg var så flink ble det kosedag i dag. Har uansett ikke som mål å trene hver dag, og hodet vil ikke så mye, kjenner jeg, så det er bra jeg har litt løs timeplan for tiden. Brukte lang tid på badet og har til og med på rosa øyenskygge, så i dag  vel bli en bra dag? (sånn hvis man ser bort fra hodepinen)

Har egentlig ikke peiling på hva jeg skal gjøre – Tiger Lily leste jeg ferdig i går (mens tårene rant), semesteroppgavene ble levert på søndag, oppvasken gjorde mannedyret unna mens jeg var på jobb i går… Det har i alle fall kommet en ny episode av The Carrie Diaries, jeg må på butikken uansett hva vi skal ha til middag og det er (alltid) klær som må vaskes. Og så har jeg masse te og en hel del bøker som kan tittes på.

Bedre sent enn aldri: Ha en flott dag! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg