Flott start på uka

SOUNDTRACK: David Bowie – Heroes

Åh, dere, for en BRA morgen jeg har hatt! Alarmen ringte 6:55 og da hoppet jeg opp, gjorde unna renserutinen og dro på meg treningstøy. Off to the gym! I dag ble det 4,5 km på tredemølla før jeg gikk hjem (det vil si omtrent 5 km til sammen) og tok en lang og god dusj – håret mitt trengte nemlig litt pleie. Etter dusjen smurte jeg meg inn i Piz Buin Tanning Lotion og la meg i 20 deilige minutter i solarium, og nå skal jeg spise en tidlig lunsj med mannedyret (frokost for ham). Oppdaget kalkunkorv (fra Norsk Kylling) på Rema 1000 i helga, noe som er helt fantastisk godt på brødskiva!


(whi)

HAPPINESS! Skal bare chille litt før jeg drar på badevaktjobben, muuuligens lese litt i Tiger Lily og så kommer det kanskje pakke i posten! eBay ♥ Herregud, trening ass, jeg er skikkelig gira etter økta i dag! 😀 Håper du har en flott mandag 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg